Kvier du for å stå foran kamera og komme i gang med video?
Har du startet, men synes ikke det blir så bra som du ønsker?
La meg hjelpe deg til å lykkes med video!
Vi vil gjerne hjelpe deg i gang. Nå kan du bli med på en gratis videoserie. Få med deg gode råd. Blant annet hvordan du kan redigere rett fra smarttelefonen din.
Video er den kommunikasjonsformen med størst gjennomslagskraft. Kunder, potensielle kunder, følgere, ledere.
Alle foretrekker video framfor tekst og bilde.
Video er ikke fremtiden - det er nå.
Vi har lyst til at du og din bedrift skal lykkes med bruk av video.
Hvorfor er video viktig og hvilke nye muligheter byr seg når du mestrer video.
Hvilket utstyr trenger du for å komme i gang og hvilket utstyr vil du vurdere på litt sikt. Du skal lære å bruke utstyret.
Lyd- og lysforhold. Hvilke hensyn må vi ta og hvordan tilpasser vi oss. Du skal kunne filme både utendørs og innendørs.
Hva inngår i en god innramming av oppsettet.
Bekledning, hår og sminke - mens du varmer opp stemmen..
Definere din avatar - din idealkunde. Utifra hvem din idealkunde er finner vi kommunikasjonsformen og kommunikasjonsstrategien din fremover.
Hva er budskapet ditt? Du skal lære deg gode teknikker for å presentere foran en linse og øve på dem, slik at de sitter.
Hvordan skape tillit gjennom videoene, slik at dine følgere vil bli med videre.
20 viktige prinsipper for å prestere godt foran kamera - med oppgaver.
Du skal lære å mestre moderne markedsføring. Gi verdi til kunden før han eller hun er klare med kredittkortet, slik at du bygger tillit hos kunden.
Video er en ypperlig måte å effektivt bygge en god relasjon til kunden. Du vil lære hvordan du bruker video i "verdikjeden" (eller "salgstrakten", om du vil).
Når du behersker video kan du skape engasjement med egen vlogg. Ypperlig måte å få følgere som du på en strategisk måte bringer inn i verdikjeden - over til senere salg.
Direktesendinger blir mer og mer populært. Hva skal til for å lykkes med direktesendte videoer? Hva er forskjellen på redigerbare opptak og direktesendinger. Hvordan forbereder og gjennomfører du direktesendingen.
Facebook, Periscope, Google, YouTube er de mest brukte Live-streaming plattformene.
Webinarer er direktesendinger i et lukket rom. Hvordan lager du et webinar og hvordan bygger du opp webinaret til å bli en god salgskanal for deg.
Hva slår igjennom i sosiale kanaler. Hvordan kan du benytte deg av mulighetene det er for å gratis skape engasjement og hvordan du kan øke dette med smart bruk av video-annonsering, slik at du kun bruker 10-20 øre per klikk istedenfor 40-50 kr.
I dette kurset vil du lære grunnleggende redigering både i Premiere Elements og i Premiere Pro, slik at du kan gjøre alle de viktigste redigeringsfunksjonene i disse programmene.
Hvordan skaffer du profesjonelle bilder og musikk til en lav pris.
Hvordan bruker du bilder, musikk og Lower Thirds i videoene dine. Hvordan kan du importere filene og bruke de i redigeringsfilen din.
Hvordan bruke videoene dine til å trekke til deg følgere og betalende kunder? Hvor skal du bruke videoene og hvor laster du de opp for at de skal være tilgjengelig på nettsiden din, i bloggen din, i e-postene dine og i sosiale kanaler.
Filtyper og filstørrelser vil vi også gjennomgå.
Design. Vi gjennomgår prinsippene for god design for 2017. Hvordan integrere videoer med tekst og bilde i de ulike kanalene.
Kr 2990,-
Facebook er en svært effektiv måte å annonsere på. Du kan målrette annonsene til din målgruppe. Ikke minst er det den beste måten å bygge e-postliste.
Det er enkelt å annonsere på Facebook når man har lært de enkle stegene.
Kr 2990,-
Instagram vil også at du deler videoer. Hvordan gjør du det og hva er viktig å tenke på. Det går vi igjennom i denne bonus-modulen.
Du vil også lære hvordan du annonserer på instagram.
Kr 2990,-
Video er det sterkeste mediet. En visning koster lite fordi få annonserer - foreløpig.
Hvordan bør du strategisk annonsere på YouTube, hvilke muligheter har du og hvordan gjør du det? Det går vi igjennom.
Jeg oppfordrer deg til å bruke muligheten i kurset til å stille spørsmål underveis, slik at du sikrer deg et godt utbytte av kurset.
Jeg følger kurset daglig og svarer på henvendelsene inne i kurset. Jeg vil at du skal lykkes med video.
Nå er det din tur. Vi sees på innsiden!